Digitalni marketing

10.03.2020

Obuka je besplatna.

Obuka je namijenjena osobama koje imaju sopstvene biznise i sajtove i koje shvataju značaj marketinga.

Sadržaj obuke:

Obuka će se razvijati od početnog do naprednog nivoa i obuhvatiće sljedeće teme:

  1. Upoznavanje tržišta i kupca
    • Traženje idealnog tržista
    • Plasman proizvoda
    • Kanali distribucije
  2. Upoznavanje sa funkcionisanjem digitalnih kanala koji se koriste u digitalnom marketingu
  3. Prezentovanje svog biznisa na društvenim mrežama
    • Planiranje objava
    • Interakcija sa potrošačem
  4. Upotreba website-a u marketing svrhe
  5. Rekapitulacija postignutog kroz neki vid testa ili zadatka.
  • Nakon završetka obuke organizovaće se dodatne konsultacije kroz online sesije.                                                    
  • Uslijediće i follow-up nakon par mjeseci od završetka kursa, da bi se dobile povratne informacije i ustanovilo da li postoji napredak u praktičnom radu na tržištu.

Uslovi za pohađanje obuke:

  • Uzrast stariji od 18 godina,
  • Posjedovanje lap-topa.

 Trajanje obuke i termini:

Obuka će biti realizovana u periodu od 22.06. do 27.07, ponedjeljkom i srijedom u terminu od 17:00 do 21:00h.

Minimalan broj prijava za održavanje obuke je 5, maksimalan broj polaznika je 7.

Uputstvo za prijavu:

Prijavu u kojoj ćete navesti vaše ime i prezime, godinu rođenja, broj telefona i obuku za koju se prijavljujete pošaljite na email adresu: obuke.tehnopolis@gmail.com. U naslovu email-a navedite za koju se obuku prijavljujete (npr. Prijava za obuku o digitalnom marketingu).

Svaki polaznik može poslati prijavu isključivo za sebe (prijave više osoba u jednom email-u neće biti prihvaćene) i može se prijaviti za pohađanje maksimalno dvije obuke.

NAPOMENA:

*Uz prijavu obavezno pošaljite CV i motivaciono pismo u kojem ćete navesti zašto se prijavljujete za obuku (u Word ili PDF formatu).

*Nekompletne prijave se neće razmatrati.

Predavač će izvršiti izbor kandidata za pohađanje obuka na osnovu intervjua.

PRIJAVE SU OTVORENE OD 10.03.  DO 15.05.

*O predavaču:

Anđela Lazarević je menadžer globalne grupacije putnih vodiča za Crnu Goru, My Guide Montenegro, a radi i kao predavač u oblasti digitalnog marketinga (Travel Massive MNE, Spark.me, IPC Tehnopolis, nezavisne radionice u organizaciji NVU TTC, British Council video treninzi i sl.). Anđela je osnivač NVO Travel & Technology Centre čija je misija unaprijeđenje preduzetničke svijesti na polju turizma (odnosno malog biznisa) i digitalnog marketinga, ali i srodnih uslužnih djelatnosti, kroz edukaciju, zajedničko angažovanje, promociju destinacije i lojalnu konkurentnost. Ona je jedan od pionira digitalnog marketinga u Crnoj Gori a klasičnim marketingom se bavi već 12 godina.

Povezani članci

CODES regionalni predakceleracijski program za startapove

CODES regionalni predakceleracijski program za startapove

U sklopu projekta CODES, u februaru počinje regionalni predekceleracijski program za startupove, namijenjen učesnicima iz Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Hrvatske. Program pruža jedinstvenu priliku za razvoj startap ideja kroz intenzivne radionice, mentorsku podršku...

IPC Tehnopolis partner na projektu MontEDIH

IPC Tehnopolis partner na projektu MontEDIH

Dijelimo sa vama sjajne vijesti! IPC Tehnopolis učestvuje u realizaciji MontEDIH projekta, kojim koordinira Univerzitet Crne Gore, a kojim naša zemlja postaje punopravna članica prestižne mreže Evropskih centara za digitalne inovacije (European Digital Innovation Hubs...

IPC Tehnopolis i kompanija One boostuju StartUp zajednicu

IPC Tehnopolis i kompanija One boostuju StartUp zajednicu

Inovaciono preduzetnički centar Tehnopolis nastavlja da bustuje start up ekosistem, jačajući crnogorsku ekonomiju vrijednim idejama i projektima koji prave razliku. U okviru predakceleracijskog programa BoostMeUp izabrano je 10 inovativnih timova, čiji razvojni put...