Kompanija Rubik i Onogošt.me u partnerstvu sa Inovaciono preduzetničkim centrom Tehnopolis danas su organizovali konferenciju za medije u Multimedijalnoj sali sa ciljem promocije turističko-servisne brošure „Nikšić city navigator“.
Turističko-servisna brošura „Nikšić city navigator“ u julskom, petom broju, fokusira se na razvoj klastera u Nikšiću kao novom vidu „borbe“ za jačanje turističkih potencijala opštine, odnosno jačanje kapaciteta kroz umrežavanje članova klastera. Brošura je besplatna, prevedena je na engleski jezik, i može se naći u velikom broju gradskih ugostiteljskih i drugih prometnih objekata, izuzev trgovačkih lanaca.
„Nikšić city navigator“ je proizvod uredničkog tima portala Onogošt i kompanije Rubik, uz podršku Tehnopolisa, TO Nikšić i Opštine Nikšić. Ova publikacija je nastala kao projekat koji ima za cilj da Nikšić turistički promoviše kod posjetilaca, ali i da bude svojevrstan informator građanima, koji na jednom mjestu mogu pronaći sve potrebne informacije.