U regionalnom inovacionom Startap centru NTP Čačak održana je radionica na temu „Ideja-biznis-brend“ sa ciljem da se mladim ljudima koji žele da započnu sopstveni biznis ili unaprijede postojeći kroz korišćenje digitalnog marketinga pomogne da nauče kako da se pravilno prezentuju javnosti da bi došli do korisnika.
Predstavnici IPC Tehnopolis pozvani su da prisustvuju ovoj radionici u cilju razmjene iskustava, novih znanja, ali i umrežavanja sa regionalnim centrima i širenja poslovne mreže partnera kroz brojne aktivnosti u narednom periodu.
Predavač na radionici bila je Mina Tadić, marketing menadžer sa dugogodišnjim iskustvom u multinacionalnim kompanijama, konsultant modnih i kozmetičkih brendova na lokalnom i internacionalnom tržištu i vlasnica Blanc Atelier Marketing konsalting agencije. Ona je na kreativan način, kroz višegodišnje iskustvo, predstavila sve što potrebno znati kada se kreće u razvijanje brenda i vezu sa kupcima putem savremenih trendova oglašavanja.
Prisutni su mogli kroz nekoliko tema da čuju koji su osnovni koraci pri pokretanju preduzetničke ideje, kako se određuje ciljna gupa i unapređuje prodaja za pojedinačne biznise, na šta moraju obratiti pažnju jer se svaki biznis ne može posmatrati na isti način, kako od ideje razviti biznis, a zatim od biznisa napraviti prepoznatljiv brend. Dodatno, gospođa Tadić je navodila praktične primjere kako bi zainteresovani što bolje shvatili važnost svakog koraka u razvoju biznisa.
Ispred IPC Tehnopolis Startap centar NTP Čačak su posjetili Ratko Bataković, izvršni direktor, Đorđije Brkuljan, menadžer za upravljanje programskim aktivnostima i razvoj preduzetništva i Jelka Filipović, menadžerka marketinga, koji su ovom prilikom sa v.d. direktora NTP Čačak, Mirkom Pešićem i menadžerkom za razvoj poslovanja, Miljanom Točilovac, obišli prostor i dogovorili saradnju za predstojeći Regionalni kamp za mlade preduzetnike, koji će se održati u oktobru. Dodatno, ovo je bila prilika da se IPC Tehnopolis poveže sa startup-ovima koji su prisustvovali događaju, a koji žele da svoje ideje razvijaju na regionalnom nivou.