U Inovaciono preduzetničkom centru Tehnopolis danas je počela višednevna obuka iz oblasti brendiranja klastera i regiona kao destinacija.
Predavači na obuci bili su mr Veselin Gardašević, ekspert iz oblasti marketinga, i Ratko Bataković, izvršni direktor IPC Tehnopolis.
Tokom današnje radionice predavači su na primjeru Agroturističkog klastera „Nikšić“ učesnicima približili proces izgradnje jednog brenda: od kreiranja vizuelnog identiteta do specifičnih aktivnosti za njegovo osnaživanje.
Analizirajući primjere dobre prakse i studije slučaja, učesnici su imali priliku da čuju više detalja o značaju ličnog brendiranja, kao i koji su to elementi neophodni za taj proces.
Osim članova Agroturističkog klastera Nikšić i drugih zainteresovanih lica, obuci su prisustvovali i članovi klastera „Probaj domaće“ iz Podgorice.
Obuku je organizovao Klaster Agroturizam Nikšić u saradnji sa Inovaciono preduzetničkim centrom Tehnopolis kroz projekat o podršci razvoja klastera. Ovaj projekat je podržan od strane Ministarstva ekonomije.