Tehnopolis: Počela obuka iz oblasti brendiranja

27.09.2017

U Inovaciono preduzetničkom centru Tehnopolis danas je počela višednevna obuka iz oblasti brendiranja klastera i regiona kao destinacija.

Predavači na obuci bili su mr Veselin Gardašević, ekspert iz oblasti marketinga, i Ratko Bataković, izvršni direktor IPC Tehnopolis.

Tokom današnje radionice predavači su na primjeru Agroturističkog klastera „Nikšić“ učesnicima približili proces izgradnje jednog brenda: od kreiranja vizuelnog identiteta do specifičnih aktivnosti za njegovo osnaživanje.

Analizirajući primjere dobre prakse i studije slučaja, učesnici su imali priliku da čuju više detalja o značaju ličnog brendiranja, kao i koji su to elementi neophodni za taj proces.

Osim članova Agroturističkog klastera Nikšić i drugih zainteresovanih lica, obuci su prisustvovali i članovi klastera „Probaj domaće“ iz Podgorice.

Obuku je organizovao Klaster Agroturizam Nikšić u saradnji sa Inovaciono preduzetničkim centrom Tehnopolis kroz projekat o podršci razvoja klastera. Ovaj projekat je podržan od strane Ministarstva ekonomije.

Povezani članci

Startup kamp za studente: Idealan početak razvoja inovativnih ideja

Startup kamp za studente: Idealan početak razvoja inovativnih ideja

Počeo je Startup kamp za studente koji organizuje Inovaciono preduzetnički centar Tehnopolis u saradnji sa Ekonomskim fakultetom. Od 21. do 26. oktobra u turističkom kompleksu Vučje u Nikšiću, 17 studenata sa Ekonomskog, Prirodno-matematičkog, Elektrotehničkog i...