Trodnevni bootcamp u Mokrinu, na kom je Tehnopolis učestvovao u sklopu projekta Digital Cities, sinoć je završen. Osim menadžerke biznis inkubatora IPC Tehnopolis, Jelene Đedović, ovom događaju je prisustvovao veliki broj stručnih predavača, vodećih eksperata iz Velike Britanije i sa Zapadnog Balkana, kao i predstavnika 39 habova i malih i srednjih preduzeća sa ovog područja.
Prvi dan bootcamp-a počeo je pregledom Digital Cities programa, koji su učesnicima predstavili Larisa Halilović, direktorica Britanskog Savjeta za Zapadni Balkan, i Relja Bobić, predstavnik firme Culture Code.
Nakon toga, uslijedilo je interaktivno predavanje Habiba Leševića, ko-osnivača berlinske agencije J2C – Journey 2 Creation, na temu preduzetništva i kreiranja i upravljanja digitalnim vrijednostima.
Drugog dana bootcamp-a učesnici su podijeljeni u dvije grupe i prošli su niz zanimljivih radionica:”Owning a product: intro to digital product management”, “Business development”, “Team culture”. Radionice su vodili Jovana Tokić, menadžer proizvoda i dizajner u kompaniji Autheos, Yiuwin Tsang, osnivač kompanije Disruptive Thinking i Nana Radenković, koosnivač i programski menadžer u habu Nova Iskra.
Na kraju dana za njih je organizovan obilazak Mokrin coworking kompleksa.
Trećeg dana kampa učesnici su bili u prilici da isprate tri inspirativna predavanja. Lazar Džamić, predavač i digitalni strateg na Fakultetu za medije i komunikaciju Beograd je govorio o marketing strategiji i story telling-u za digitalne biznise.
Projekat DIGITAL CITIES je osnovan od strane Vlade Velike Britanije, a implementiraju ga Britanski savjet, u partnerstvu sa organizacijom Culture Code (Nova Iskra) i Creative England. Cilj programa je da poveže gradove, hub-ove i digitalna MSP sa Zapadnog Balkana sa kolegama iz Velike Britanije, sa fokusom na digitalne inovacije na poljima kreativne industrije i primjene tehnologije u obrazovanju.