Ovu obuku mogu pohađati svi zainteresovani za oblasti marketinga i svi oni koji imaju osnovnu pismenost na digitalnim kanalima (društvene mreže, vebsajtovi i marketing na istima). Obuka se razvija od početnog do naprednog nivoa, dok je fokus je na malim i srednjih preduzećima, i svima koji žele započeti sopstveni biznis.
Na obuci će polaznici/ce imati priliku da steknu upravo one vještine koje će im pomoći da kreiraju marketinški plan, ali i da razviju kampanju – od početne ideje do krajnje realizacije.
Obuka je namijenjena onima koji su shvatili ogroman značaj i potencijal digitalnog marketinga danas. Ukoliko imate svoj biznis, svoj web sajt ili online prodavnicu, obuka će vam pomoći da naučite da na pravi način kreirate svoju marketing strategiju, da postavite ciljeve i izaberete pravu ciljnu grupu. Takođe, trening je pogodan za mlade nezaposlene ljude koji još uvijek istražuju svoja interesovanja, ali i za freelancer-e iz raznih oblasti i industrija koji žele bolje ispromovisati svoje usluge.
Teme koje će biti obuhvaćene obukom:
- Upoznavanje tržišta i svog kupca; Traženje idealnog tržišta; Plasman proizvoda; Kanali distribucije;
- Upoznavanje sa funkcionisanjem digitalnih kanala koji se koriste u digitalnom marketingu;
- Prezentovanje svog biznisa na društvenim mrežama; Planiranje objava; Interakcija sa potrošačem;
- Upotreba website-a u marketing svrhe;
- Rekapitulacija postignutog kroz neki vid testa ili zadatka. Nakon završetka obuke organizovaće se dodatne konsultacije kroz online sesije. Uslijediće i follow-up nakon par mjeseci od zavšetka kursa, da bismo dobili povratne informacije i ustanovili da li postoji napredak u praktičnom radu na tržištu.
Ciljevi obuke su:
- Unapređenje preduzetničke svijesti na polju digitalnog marketinga kroz edukaciju, zajedničko angažovanje i promociju.
- Unapređenje sopstvenog biznisa korišćenjem digitalnog marketinga, odnosno kreiranjem različitih sadržaja za promociju kroz upotrebu korisnih kanala i društvenih mreža kao što su: Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn i Pinterest profili.
Uslovi za pohađanje obuke:
- Posjedovanje laptopa.
Trajanje obuke i termini:
- Obuka će biti realizovana 15, 17, 24. i 29. maja u terminu od 16 do 20h.
Uputstvo za prijavu:
Prijavu u kojoj ćete navesti vaše ime i prezime, godinu rođenja, broj telefona i obuku za koju se prijavljujete pošaljite na email adresu: [email protected]. U naslovu mejla navedite za koju se obuku prijavljujete (npr. Prijava za obuku o digitalnom marketingu).
Svi zainteresovani mogu poslati prijavu isključivo za sebe (prijave više osoba u jednom email-u neće biti prihvaćene) i može se prijaviti za pohađanje maksimalno dvije obuke.
NAPOMENA:
- Uz prijavu obavezno pošaljite CV i motivaciono pismo u kojem ćete navesti zašto se prijavljujete za obuku (u Word ili PDF formatu).
- Nekompletne prijave se neće razmatrati.
PRIJAVE SU OTVORENE OD 15.03. DO 10.04.
Predavač će na osnovu prijavne dokumentacije izvršiti selekciju kandidata za pohađanje obuke.
Predviđeni broj polaznika/ca je 10.
*O predavaču:
Anđela Đokić je menadžer globalne grupacije putnih vodiča za Crnu Goru, My Guide Montenegro, a radi i kao predavač u oblasti digitalnog marketinga (Travel Massive MNE, Spark.me, IPC Tehnopolis, nezavisne radionice u organizaciji NVU TTC, British Council video treninzi i sl.). Anđela je osnivač NVO Travel & Technology Centre čija je misija unaprijeđenje preduzetničke svijesti na polju turizma (odnosno malog biznisa) i digitalnog marketinga, ali i srodnih uslužnih djelatnosti, kroz edukaciju, zajedničko angažovanje, promociju destinacije i lojalnu konkurentnost. Ona je jedan od pionira digitalnog marketinga u Crnoj Gori a klasičnim marketingom se bavi više od 15 godina.
Program edukacija IPC Tehnopolis za 2024. godinu finansijski je podržala Opština Nikšić.